poniedziałek, 10 listopada 2014

1 Dzień /365

No i zaczęło się. Dzisiaj chudnięcia dzień pierwszy. Wczoraj chyba się rozstaliśmy z narzeczonym? Nie wiem, skończyło się na ultra niemiłej kłótni, której nawet nie chcę tu przytaczać. Zapytam was tylko o to, czy w związku chodzi o to by raczej ze sobą być, czy raczej dawać sobie ogrom wolności, co łączy się też nieprzebywaniem ze sobą? Bo ja już nie wiem. Nieważne.
Waga startowa to 83,2. Nie 85, chyba trochę w weekend mi spadło. Bo i prawie nic nie jadłam i się narobiłam bo posprzątałam całe mieszkanie dla A. Kiedy była w pracy. Dzisiaj natomiast posprzątałam u siebie. Myślałam, że nie skończę, ale jednak udało się. 
Zaczęłam dzisiaj ładnie, oby tak rok w postanowieniu wytrwać i wcielić to w życie. :) Fotografuję dla was moje posiłki, i co jakiś czas powrzucam tutaj to co leży na moim talerzu. 
Śniadanie: 
Jogurt Activia naturalny - 145 kcal
Pomarańcza - 106 kcal
Kawa z łyżka cukru - 1+49=50 kcal
Obiad: 
2 tosty na jajku ok.100 kcal x2 =200 kcal
4 łyżki fasoli czerwonej 17x4 =68 kcal
Brokuły = 27 kcal
Kolacja:
Gotowane jabłko= 94 kcal
Razem : ok. 700 kcal. 
Aktywność: 5 min na rowerku jako rehabilitacja i sprzątanie.
Motywator:

2 komentarze:

  1. Nie jestem aż tak mocno głodna, a jak jem więcej, to nie umiem się opamiętać ;/ i na np.1200 się nie skończy.

    OdpowiedzUsuń